La bona “Conducta” té premi

El passat dijous dia 27 es va estrenar la mostra de cinema llatinoamericà al CineBaix de Sant Feliu i l’alumnat que acumulava un mínim de 4 setmanes blaus durant el trimestre hi van assistir entusiasmats.

Però, què significa ser blau a l’Institut de Cornellà?

Doncs vol dir: ser complidor, treballador, no faltar a classe, aprofitar el temps i respectar els companys i l’entorn de l’Institut.

Així doncs, la recompensa precisament ha estat anar a veure la pel·lícula cubana “Conducta”. Un film emotiu que defensa el valor de l’educació i que retrata les dificultats a què s’enfronten alumnes i mestres a la Cuba actual. Una obra de profundes intencions humanistes que defensa la dignitat dels més desafavorits a través del retrat d’un nen d’onze anys que viu en un entorn violent i que només intueix l’esperança gràcies a la seva mestra.