Karna Morey, becat per Fullbright, ha visitat el nostre centre

Fullbright és un dels programes més prestigiosos a nivell mundial d’ajuts d’estudi per a l’intercanvi de titulats superiors nord-americans per poder investigar, estudiar i ensenyar en els diferents països adherits al programa, Funciona a més de 160 països i una seixantena de becaris Fullbright han rebut el premi Nobel des que es van crear les beques.

Gràcies al Consolat dels EUA, el dimecres dia 15 de març un d’aquests estudiants va visitar l’Institut Neus Català. Es tracta de Karna Morey, graduat en Focused Physics i investigador de la distribució de la matèria fosca de la Via Làctia a partir de les trajectòries dels corrents estel·lars en un equip de recerca de la Universitat de Barcelona.

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut va tenir l’oportunitat d’escoltar i dialogar amb un investigador de primer nivell, el qual a més va realitzar una sessió divulgativa molt amena dirigida al nostre alumnat i va ser molt receptiu a les preguntes i dubtes que se li van plantejar.

Va ser una gran experiència.