“Illes verdes” a Ràdio Cornellà

Ahir dimarts dia 18 de febrer, a l’espai de medi ambient de Ràdio Cornellà, en Huzaifa, el Mounir i la Karima, de 1r d’ESO, van anar a explicar el projecte “Illes verdes” i el treball i l’exposició que han fet als horts urbans de Sant Ildefons.

Acompanyats per la Liliana, coordinadora de 1r d’ESO i professora de projectes, i pel David Calabuig, tècnic de mediambient de l’Ajuntament de Cornellà, els nostres alumnes de 1r d’ESO van tenir l’oportunitat d’explicar, en nom de tots els companys i companyes de curs, les particularitats del projecte i el tipus de treball que han estat realitzant.

Podeu escoltar la veu dels protagonistes en aquest enllaç al podcast del programa.