Hem inaugurat el Museu Egipci de l’Institut de Cornellà

Ahir divendres 22 de febrer, amb la visita de l’alumnat de 6è de l’escola Alexandre Galí, vam inaugurar el Museu Egipci de l’Institut de Cornellà.

El Museu egipci és el producte final del primer treball per projectes que ha realitzat l’alumnat de 1r d’ESO. Els mateixos alumnes fan de guies del museu i expliquen als visitants les peces que han construït i la història de l’antiga civilització egípcia.

En aquest projecte s’han treballat continguts de ciències socials, tecnologia, ciències experimentals, llengua catalana i matemàtiques i s’ha aconseguit que els continguts adquirits siguin significatius alhora que s’han desenvolupat competències d’àmbit de les matèries treballades.

Una gran feinada de tot l’alumnat i professorat de 1r d’ESO que mostrem amb orgull als alumnes de les escoles adscrites de 6è de primària i a totes les famílies i comunitat educatica que ens vulgui visitar el proper dimecres, 27 de febrer, a les 17.30h de la tarda, a l’Institut.

En aquest enllaç podeu veure un recull de fotografies de la jornada de presentació d’ahir divendres.