Hem conegut l’autora de Wonder!

El passat dissabte dia 22 d’abril vam tenir la gran sort de conèixer la RJ Palacio, autora de Wonder!

Wonder és el llibre que estem llegint a l’espai de lectura quan fem lectura en veu alta, i va ser una gran sort poder conèixer i escoltar de primera mà la seva autora.

Un grup de 3 professors i 5 alumnes vam anar el dissabte dia 22 d’abril al matí a la llibreria la Casa del Llibre de la Rambla Catalunya de Barcelona. El Departament d’Ensenyament, amb la col·laboració de l’editorial la Campana, havia organitzat una trobada amb l’autora nord-americana. Vam poder gaudir d’una interessant entrevista en què l’autora va explicar els motius que l’havien portat a escriure el llibre i a partir de la qual vam poder entendre molt millor el valor de la història de l’August, el protagonista de la novel·la que amb una malformació a la cara s’ha d’enfrontar a la duresa del món i la incorporació a l’escola.

A més, durant l’acte, tant el director de l’institut com una alumna de segon d’ESO, la Valeria, van tenir l’oportunitat de sortir al faristol i dirigir unes paraules al públic assistent.

Després la RJ Palacio ens va signar l’exemplar del llibre que tenim a l’Institut.

Vam poder gaudir d’un agradable i interessant matí previ a la jornada de Sant Jordi gràcies al qual vam també poder descobrir la cara més humana del que fins aquell moment era només un nom escrit a la portada del llibre.

wonder_signatura

wonder_grup