Fira energies renovables (projecte STEM 3r d’ESO)

La setmana passada l’alumnat de 3r d’ESO va presentar el producte final del seu primer projecte de l’àmbit STEM (científicoteconlògic), amb la presentació de les maquetes que exposaven diferents sistemes de generació d’energia a través de les fonts d’energia renovables.

Les maquetes van ser presentades i explicades a l’alumnat de 6è de primària de l’escola Sant Ildefons. Els nois i noies de primària van poder aprendre la importància de cuidar la generació d’energia a través de fonts d’energia renovables com són el vent, l’aigua o el sol; així com la importància del disseny d’edificis que contribueixin a l’estalvi energètic com a eina essencial de desenvolupament sostenible.

Com sempre, la presentació pública del producte final d’un projecte representa el punt culminant del procés d’aprenentatge de l’alumnat i la presa de consicència d’allò que encara queda pendent d’aprendre i acabar de consolidar.