Fira del Riu: projectes 2n d’ESO

L’alumnat de 2n d’ESO va celebrar, al Citilab de Cornellà, la Fira del riu Llobregat. Aquesta fira ha estat el producte final del primer treball per projectes d’aquest curs. Una feina que ha servit a l’alumnat per estudiar les característiques pròpies del riu que travessa la nostra comarca, el seu ecosistema i els hàbitats que l’envolten i poder-ho explicar al públic de Cornellà en aquesta fira.

A banda de l’estudi del riu Llobregat, el projecte també ha servit, gràcies a l’estada que es va fer al Camp d’Aprenentatge de l’Alt Berguedà, per poder comparar les característiques pròpies del riu en el seu curs més baix (a la comarca del Baix Llobregat) i en el seu naixement (gràcies a la visita que es va fer a Castellar de n’Hug).

D’aquesta manera es culmina un projecte que va tenir els seus inicis a finals del primer curs, quan es va fer una primera introspecció al riu Llobregat i es van prendre les mostres inicials que després han estat analitzades i treballades al llarg d’aquest primer trimestre del segon curs.

Enhorabona per la feina feta!