GRAN PRIMERA FESTA D’ANIVERSARI NEUS CATALÀ!

Avui divendres, dia 11 d’octubre, hem donat per conclosa la primera Setmana Neus Català, amb motiu de la celebració de l’aniversari de naixement de la Neus Català (6 d’octubre de 1915), amb la celebració de la 1a Festa d’Aniversari Neus Català.

Ha estat un gran dia per nosaltres. Un dia viscut amb comunitat, amb la presència de tot l’alumnat (per cert, felicitats per la vostra participació, compromís i comportament), de l’equip humà del centre i de les famílies que ens hi han pogut acompanyar.

Hem tingut discursos institucionals (només un, el del director), actuacions musicals espontànies i la celebració del repte Neus Català, el ball amb coreografia per parelles que donava lloc a accions positives com a premi simbòlic. Gràcies per la participació.

Finalment hem acabat la festa amb un pica-pica col·lectiu amb la gran i variada quantitat de menjar i beguda que heu portat tots els grups classe del centre.

Ha estat tot un èxit, ho haurem de repetir, oi?

En aquest enllaç teniu un àlbum de fotos de la festa d’avui

PS: recordem que hem aprofitat la setmana Neus Català per obrir els concursos per triar l’himne i el nou logo de l’Institut. L’himne el treballarem des de les classes de música, i el logo està obert a la participació de tot l’alumnat fins el proper 18 de novembre. Teniu les bases aquí.