Els Delegats Verds es posen en funcionament

Dimarts passat vam ser a la presentació el curs escolar 2019-20 de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Cornellà, , que va tenir lloc a l’auditori de Sant Ildefons. A l’acte s’hi van destacar els projectes ambientals que fan escoles i instituts de la ciutat i el treball en xarxa.

De l’Institut de Cornellà hi va assistir una representació dels alumnes Delegats Verds que des del curs passat són els impulsors de les accions de sostenibilitat que es realitzen al centre.

De cara a aquest curs 2019-2020 tenim pensat continuar fent accions de sensibilització i cura de l’entorn a nivell comunitari i dins de l’Institut. De moment ja estem preparant una sèrie d’accions per a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que tindrà lloc a finals del mes vinent, del 16 al 24 de novembre.