Tasques d’estiu

Ja teniu disponibles les feines d’estiu al Classroom corresponent a cadascun dels cursos:

• 1r d’ESO: codi d’accés “fmqgfhg”
  • 2n d’ESO: codi d’accés “gqeidsy”
  • 3r d’ESO: codi d’accés “fd7ycqt”

A cada Classroom trobareu les matèries del curs amb dos tipus d’activitats:

1. Tasques de recuperació-consolidació: OBLIGATÃ’RIES per a l’alumnat que no ha aprovat la matèria (No Assoliment – NA) i voluntàries per a l’alumnat amb Assoliment Satisfactori (AS)
  2. Tasques d’ampliació: voluntàries per a l’alumnat que té Assoliment Notable o Excel·lent (AN o AE) de la matèria

Les tasques OBLIGATÃ’RIES de recuperació per a l’alumnat amb No assoliment de la matèria serviran per recuperar el curs.

Les tasques voluntàries es trindran en compte a la nota del primer trimestre del proper curs

Les tasques es poden anar lliurant al llarg de l’estiu, a mida que les aneu acabant, a través del Classroom corresponent. El termini màxim de lliurament és el dijous 10 de setembre. En cas que el lliurament de la tasca sigui en paper, es podrà lliurar el primer dia del curs següent, dilluns 14 de setembre.

Bon estiu i bona feina!