8M – Setmana de la dona

Al llarg de la setmana que acabem de passar hem dedicat diferents espais de l’Institut a parlar del que representa el 8M i la funció del(s) feminisme(s) en la societat actual.

Gran part del que hem treballat ha quedat reflectit en el repositori de benvingudes de la setmana.

També han fet una gran feina els integrants de la Comissió Lila, organitzant els espais de Benvinguda, conscienciant la resta d’alumnat del centre, elaborant pancartes per fer visible la reivindicació i infografies per visibilitzar les dones i ara, recollint les respostes de l’enquesta que s’ha passat a tot l’alumnat del centre per, a partir de l’anàlisi de la realitat, plantejar possibles actuacions per a la millora de la convivència al centre i eliminar les situacions d’assetjament, principalment les vinculades al gènere.

8M, ara i sempre!