4t d’ESO: viatge fi d’etapa a Olot

Ja ho tenim aquí. Fi de curs i fi d’etapa!

L’alumnat de 4t d’ESO ja ha fet el seu viatge de comiat d’etapa i, en el nostre cas, de comiat de l’Institut. Han passat 4 dies a d’Olot, capital de la Garrotxa, i els seus voltants, on han pogut gaudir d’un meravellós paisatge i uns entorns esplèndids per poder passejar i anar en bicicleta.

A banda, també van practicar escalada i es van desplaçar fins a l’estany de Banyoles per poder-se refrescar una mica abans del retorn a casa.

Tot el viatge ha estat organitzat per l’alumnat del centre. Han buscat l’allotjament i han gestionat les reserves de les activitats. També s’han encarregat de buscar el desplaçament, fet amb transport públic.

En el fons, doncs, un viatge de final d’etapa que ha estat com un petit últim projecte de centre.

Enhorabona, ens veiem el dimarts 22 a la tarda per a la graduació final de curs i acabar d’acomiadar-nos com toca!

En aquest enllaç teniu un recull de fotografies del viatge.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a la col·laboració dels fons POEFA: Programes de suport educatiu finançats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançats pel Fons Social Europeu (FSE 2014-2020) de foment de la igualtat d’oportunitats educatives.