ESO

Carnestoltes 2025

El passat divendres, 28 de febrer es va celebrar, per segon cop, el Carnestoltes al nostre institut. Aquest any com a novetat, s’han organitzat en comparses formades pels diferents grups d’ESO i BAT amb la participació dels tutors i tutores. Hi ha hagut grups que s’ho han currat moltíssim. L’objectiu d’aquest any era preparar la

Carnestoltes 2025 Llegeix més »

Setmana de disbauxa!

Aquesta setmana arriba la festa més esbojarrada de l’any al nostre institut! A partir d’avui dilluns, donem el tret de sortida a la Setmana de la Disbauxa de Carnestoltes, plena d’alegria, colors i molta diversió. Cada dia tindrem una consigna que tots els alumnes hauran de seguir per gaudir al màxim d’aquests dies especials. Prepareu-vos

Setmana de disbauxa! Llegeix més »

Guanyadors del concurs “Aules netes”

Benvolgudes famílies,Felicitem els grups guanyadors del concurs d’Aules Netes d’aquest primer quadrimestre: 1r cicle ESO: grup guanyador 2B 2n cicle ESO i Batxillerat: grup guanyador 3A L’enhorabona per la vostra feina!! Per altra banda, volem agrair a l’AFA la seva implicació i la subvenció dels premis: un menú a l’Olimpyc Streetfood d’hamburguesa, patates i beguda!!

Guanyadors del concurs “Aules netes” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut