Esquiada de 3r d’ESO
El passat dijous 6 de febrer un grup d’alumnes de 3r d’ESO va anar d’esquiada a La Molina. Tot i haver hagut de matinar molt, alguns van tenir prou energia per esquiar o fer snowboard fins a l’últim moment. Altres, en canvi, s’ho van prendre amb una mica més calma i van preferir relaxar-se una estona a l’àrea de descans. Fos […]
Esquiada de 3r d’ESO Llegeix més »












