Visita d’exalumnes per explicar la seva experiència educativa a alumnes de batxillerat

Entre altres activitats tutorials organitzades per ajudar als joves a prendre  la decisió sobre què faran després del batxillerat, hem tingut dues xerrades informatives, una pel batxillerat de Ciències i Tecnologia, i l’altra pel batxillerat Humanitats i Ciències Socials, a  càrrec d’antics alumnes de l’Institut Marianao.

Ha estat una activitat molt interessant, ja que els exalumnes han compartit les seves vivències amb joves que estan en la mateixa situació que estaven ells fa uns mesos.

Agraïm la col·laboració d’aquests antics alumnes, perquè han donat bons consells, han comentat que és normal no tenir del tot clar què volen estudiar i han resolt molts dubtes sobre els estudis que realitzen.