Músiques del món al Palau

El passat 16 d’abril l’alumnat de 2n C vàrem realitzar una sortida pedagògica a Barcelona. Era el nostre torn, ja que érem l’últim grup de 2n ESO que la feia. Vàrem anar al Palau de la Música Catalana a gaudir de l’espectacle “Músiques del món”. El viatge es va portar a terme sense cap contratemps. El fet de ser un grup no molt nombrós va fer que arribéssim amb temps suficient i sense presses. El concert va estar oferit per un quintet vocal de veus masculines virtuoses que, de manera molt divertida i fent teatre, anaren cantant cançons representatives d’arreu del món. Cantaven a cappella utilitzant una tècnica molt acurada. I sense autotune! Després vàrem anar a esmorzar i a fer una gimcana de música per les Rambles de Barcelona fins al Moll de la Fusta. Gràcies al bon temps d’aquesta primavera, els carrers estaven de gom a gom de gent gaudint del bon oratge. En definitiva, ha estat una sortida molt agradable i aprofitada, on hem pogut veure i escoltar un concert molt interessant, conèixer l’activitat musical de les Rambles i passar un dia molt especial i ben merescut.