books icon books icon books icon

“No s’obtindran resultats en lectura si no es proporciona als infants el gust de llegir, el gust de les paraules. L’escola tota sola no ho pot fer. Tots sabem com el medi, en particular el medi familiar, genera una funció important en aquest domini (…) però és a l’escola a qui correspon plantar les bases d’aquesta pràctica de la lectura. La biblioteca és el cor de l’escola.”

Lionel Jospin

La nostra biblioteca vol ser un espai d’aprenentatge, un lloc que fomenti la lectura, i que permeti l’accés a la informació a través de diferents suports.

Fons documental

Disposem de 2097 documents: enciclopèdies, diccionaris, llibres, revistes i DVD.

Catàleg

Tot el fons de documents està enregistrat en l’è-Pèrgam, una aplicació de gestió de biblioteques basada en Internet. La comunitat escolar (professors, alumnes i pares) pot d’aquesta manera fer la consulta en línia del catàleg de la nostra biblioteca, veure les novetats, comentaris de llibres, guies de lectura ,etc.

Com consultar el catàleg de la biblioteca?

Alumnes

Professors

Catàleg de la Biblioteca de l’Institut Marianao

Feu click en la imatge per accedir-hi:

Logo epèrgam

Préstec

De dilluns a divendres d’11.15h a 11.45h
(Estan exclosos de préstec les enciclopèdies i els diccionaris)

Es pot accedir a Internet des dels cinc ordinadors que trobareu a la sala.

WiFi

Podeu connectar-vos a Internet des del vostre ordinador portàtil.