Slam Poetry

microphone icon

Els alumnes i les alumnes de 4t ESO del nostre centre participen en la competició poètica “Llobregat  Slam Poetry“.

L’Slam Poetry és un format de poesia que ha irromput amb força a les aules d’arreu d’Europa, amb unes aplicacions i potencials educatius molt interessants. És un joc centrat en la paraula en què, els/les participants o “slammers” disposen de tres minuts per interpretar un text poètic d’autoria pròpia, fent servir només la seva veu i el seu cos, davant una audiència que és qui decideix quina actuació és la guanyadora.

L’Slam Poetry consta de tres sessions formatives a l’aula i una experiència escènica, també a l’aula, per tal d’escollir els guanyadors i guanyadores de cada grup-classe, que assistiran a la “Gran Final Instituts de Sant Boi”, a la recerca del millor “rapsoda” jove de la vila.

Slam Poetry