Informació general Batxillerat

Descripció

El Batxillerat és un tipus d’estudis postobligatoris que alhora és preparatori pels estudis superiors, tècnics o universitaris, i orientador per tal de determinar les preferències dels alumnes. Es distribueix en dos cursos acadèmics i es desenvolupa en diverses modalitats. S’organitza de manera oberta i flexible i, si cal, en vies diferents dins de cada modalitat, per tal d’oferir un itinerari personalitzat a l’alumnat d’acord amb les seves perspectives i interessos de formació.

Des del curs 2022-2023 ha entrat en vigor el nou Decret 171/2022, de 20 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de batxillerat. Consulta la distribució de les matèries a la infografia del nou batxillerat .

Batxillerat a l’Institut Marianao

A l’Institut Marianao s’imparteixen dues modalitats:

A totes dues modalitats, a l’Institut Marianao hem mirat de propiciar una oferta en la qual l’alumne sempre pot escollir entre dues matèries de modalitat (o optatives) deixant un ampli marge perquè cadascun elabori el seu propi itinerari. A la vegada, el currículum està configurat de manera que es garanteix que tots els alumnes estan en disposició d’anar a les PAU, atès que es garanteix a cada itinerari que facin Matemàtiques, Matemàtiques CS o Llatí.

Vídeo de presentació de Batxillerat a l’Institut Marianao:

Enllaços d’interés