Visita d’estudiants austríacs

La setmana passada, l’alumnat de 2n d’Activitats Comercials juntament amb els de Grau Superior de Comerç Internacional  va rebre la visita de l’alumnat de Hollabrun HTL (Austria) dins el marc del projecte KA121, per començar a desenvolupar durant el curs 22-23  a través de la plataforma eTwinning.

Durant la setmana, l’alumnat austriac va visitar les instal·lacions de l’empresa logística IFS Neutral al Prat de LLobregat, van poder visitar les instal·lacions del laboratori de Duanes a Barcelona juntament amb l’alumnat de 1GSCI i gaudir d’una ponència d’energies renovables Christoph Weber, CEO de l`empresa alemanya P2X Europe. També es van dur a terme diverses dinàmiques de grup i presentacions entre l’alumnat dels dos instituts.

Ha estat una experiència molt enriquidora, plena d’aprenentatges i que esperem poder repetir aviat.

Auf Wiedersehen!!!