Alumnes de cicles de l’Institut Marianao participen en la 1a edició de la Fira Logística 4.0

L’alumnat dels CCFF GM d’Activitats Comercials i de Sistemes Microinformàtic i Xarxes, així com l’alumnat de 1r curs del CFGS de Comerç internacional, ha participat a la 1a edició de la  Fira Logística 4.0, al Parc industrial Prologis. L’alumnat va visitar els diferents stands de les empreses pioneres del sector logístic del nostre entorn; va poder utilitzar el carretó elevador i la transpaleta elèctrica; i va assistir a la ponència “Comerç i comerç internacional a la logística”, impartida per la CEO de Vit Air Cargo, l’Esther Tarragó. Tanmateix, l’alumnat d’ACC2 i SMX2 van participar a la Gymkana logística exprés que es va organitzar en el marc de la Fira.