Enguany hem celebrat de nou la Setmana del Piano. L’hem dut a terme després de les festes de la ciutat, des del dimecres 22 fins al divendres 24 de maig. Els llocs on s’ha instal·lat el teclat elèctric han estat el hall de l’institut, la cantina i l’entrada.
La participació ha estat en tot moment molt alta i enguany ha destacat sobretot l’autoorganització per part dels i de les alumnes a l’hora de tocar.
Una vegada més, la setmana del piano ha estat organitzada per l’alumnat de l’optativa de 3r ESO, el qual ha fet els cartells, la publicitat i ho ha anunciat als diferents grups classe. El bon oratge ha acompanyat en tot moment l’activitat, tot i que el darrer dia hi hagué un conat d’amenaça de pluja que sortosament no va, però, reeixir.
Per acabar, esperem repetir aquesta diada tan maca els pròxims anys.



