Participació en la final de la 7a edició de l’FP Challenge

El passat dijous 11 d’abril, representant a la Comarca del Baix LLobregat, el grup format per la nostra alumna de segon d’Activitats Comercials Mayte Arcas juntament amb tres alumnes més del Centre d’Estudis Miquel Servet, Institut Provençana i l’Institut Francesc Ferrer i Guàrdia, van participar en grup a la final celebrada a Ca l’Alier en Barcelona competint amb més instituts de tota Catalunya defensant un repte en qüestió.

Tot i que no van resultar finalistes, van realitzar un gran treball i esforç conjunt presentant un gran projecte i una idea molt innovadora. A més, durant l’esdeveniment, van poder observar en primera persona altres solucions a diferents reptes, noves idees i nous projectes on també, van poder gaudir de l’experiència d`un taller d’oratòria amb l’experte comunicador Joaquin Guerrero.

Esperem que hagi sigut una experiència molt enriquidora i que es pugui repetir anys vinents.