Concert i gimcana al Palau de la Música Catalana

Avui 25 de gener de 2023 l’alumnat de 2n A ESO hem acudit al Palau de la Música Catalana a escoltar i veure un concert molt divertit de músiques de l’importantíssim compositor Gustav Mahler. També han tocat peces musicals de Beethoven i Wagner, entre d’altres. Després hem fet un treball sobre la música i els compositors a les Rambles de Barcelona. Hem conegut el Gran Teatre del Liceu, la botiga de partitures Beethoven, el taller dels lutiers Parramon, el Restaurant Rossini i l’hotel on s’allotjava Frederic Chopin. També hem conegut el màgic Bosc de les Fades, que va ser la primera òpera que va escriure Wagner, i resulta que el cambrer es deia Sigfrid, com el fill del compositor i personatge principal de les seves obres!

Finalment, hem acabat al Moll de la Fusta recitant el Nocturn per acordió d’en Joan Salvat-Papasseit. En acabant, encara ens hem pogut arrimar a les Drassanes, on el professor de Ciències Socials ens ha explicat moltes històries i curiositats sobre aquest edifici i la Barcelona antiga. Ben mirat, ha estat un matí molt ben aprofitat.