Concert de comiat de l’any 2022

Després de dos anys de restriccions i anul·lacions d’activitats per culpa de la pandèmia, el passat dimecres 21 de desembre es va tornar a celebrar el concert de comiat de l’any. El públic va estar format per familiars i l’alumnat de 4t ESO.  Van actuar els tres grups classe de 1r ESO per separat interpretant una nadala obligada i una altra cançó escollida per cada grup. Van estar acompanyats en tot moment amb guitarres, teclat i percussions vàries per l’alumnat de l’optativa de 4t ESO.

El comportament de l’alumnat participant va ser exemplar, tant el de 1r ESO com el de 4t. Van estar atents, seriosos, cohesionats, concentrats i ho van fer molt bé.  Alumnat excepcional de 4t ESO va donar la benvinguda al nombrós públic interpretant temes musicals amb el piano.  El concert es va formular com un certamen musical amb votació popular i premis per als participants. Aquests premis consisteixen en una sortida per grup classe a llocs emblemàtics de la música de Barcelona per assistir a activitats pedagògiques i escoltar concerts. Enguany s’anirà a L’Auditori a escoltar concerts i al Museu de la Música a fer visites guiades i tallers de percussions.

Esperem que els anys vinents es puga continuar celebrant aquest entranyable concert sense més interrupcions, ja que és una manera molt maca  d’acabar el darrer dia de classe, oferint allò que s’ha preparat i treballat al llarg del curs.