Concerts a les residències de gent gran de Sant Boi
Els passats dilluns 16 i dijous 19 de desembre l’alumnat de 1r ESO van anar per torns a les dues residències públiques de la ciutat de Sant Boi per dur a terme una visita a les persones grans allí residents. És així com, a més d’entregar-los unes precioses postals que havien preparat per a l’ocasió, […]
Concerts a les residències de gent gran de Sant Boi Llegeix més »












