“Tocats X l’orgue” al Palau de la Música Catalana
El passat dimarts 18 de febrer del 2025 a les 11:00 h l’alumnat de les optatives de Piano de 3r ESO del 1r i 2n quadrimestre van tenir l’ocasió d’anar al Palau de la Música Catalana de Barcelona per veure, escoltar i gaudir de l’espectacle “Tocats X l’orgue”. És així com es van sorprendre pel so […]
“Tocats X l’orgue” al Palau de la Música Catalana Llegeix més »












