Nadal matemàtic amb fractals

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 1r d’ESO han realitzat arbres de Sierpinski i flocs de Koch a partir de piràmides de paper. Aquests fractals han servit per decorar el centre en motiu de les festes de Nadal:

A l’Hipàtia fem sabó

Actualment quan algú vol sabó per rentar-se les mans o rentar la roba, surt de casa, es dirigeix al supermercat més proper o a la perfumeria o drogueria de confiança, i compra el sabó que creu que és més adequat per allò que desitja.
Antigament, però,… Llegeix més»

Treballem amb les plaques solars

Des de la matèria de Tecnologies, els alumnes han treballat sobre l’energia solar i el seu aprofitament per generar energia mitjançant plaques fotovoltaiques. Podeu veure unes quantes fotografies de l’activitat:

Missatges en llenguatge visual

Els alumnes de primer d’ESO han desenvolupat uns treballs en els que d’una manera gràfica han volgut transmetre un determinat missatge. Sou capaços de llegir els missatges?

Eleccions al Consell Escolar

Avui els alumnes han participat solemnement del procés d’eleccions al Consell Escolar. L’acte s’ha desenvolupat al pati de l’institut:

Laboratori a ple rendiment

El laboratori de Ciències està en ple rendiment aquests dies amb les pràctiques d’anàlisi d’aigües i sedimentació de partícules sòlides en l’aigua. Podeu veure algunes fotos a continuació:

Matemàtiques al CosmoCaixa

Els alumnes de 1r d’ESO han participat d’uns tallers sobre matemàtiques al CosmoCaixa. Posteriorment, han tingut l’oportunitat de visitar l’exposició permanent del museu:

Quina és la variació de temperatures al vestíbul de l’institut?

Des de la matèria de Ciències Socials, els alumnes de primer d’ESO han realitzat un control de les temperatures al llarg del temps mitjançant el termòmetre que es troba a la columna central del vestíbul. Quina temperatura fa? Podeu veure unes imatges a continuació:

• Llegeix més»