Atenció a la diversitat

Grups específics de diversitat
  • Aula d’Acollida: és un espai d’acollida i acompanyament d’alumnat nouvingut que ha arribat recentment al sistema educatiu català.
  • Aula Oberta: és una classe amb nombre reduït d’estudiants, en la qual es treballa el currículum partint del Disseny Universal d’Aprenentatge (DUA).
  • Projecte Singular: dirigit a alumnes de 3r i 4t d’ESO que segueixen un currículum adaptat amb tres dies de classes al centre i dos dies fent pràctiques en una empresa.
  • SIEI: l’aula de Suport Intensiu d’Escolarització Inclusiva adreçada a alumnat d’ESO amb necessitats educatives especials derivades de discapacitat intel·lectual i dificultats en la conducta adaptativa.
  • UEC: dirigida a alumnes amb dificultats conductuals. Els matins fan pràctiques (automoció o hostaleria) en entitats col·laboradores.

Podeu consultar més informació clicant el detall del nom de cada recurs.