Llibres i material escolar curs 26-27

Ja podeu consultar la llista de llibres i material escolar per al curs 2026-2027 al següent enllaç:

Llibres i material escolar curs 2026-2027

També trobareu enllaçat el document amb les instruccions per fer la comanda dels llibres a través d’Iddink.

Informació important:

  • 1 de juliol: personal d’Iddink serà al centre de 10.00 a 14.00 h i de 15.00 a 17.30 h per ajudar les famílies que necessitin fer la comanda presencialment.
  • Les famílies amb beca socioeconòmica NESE B (motxilla escolar) i les que compleixin els requisits del banc de llibres dels ajuntaments de Llançà i Colera rebran properament les instruccions i el codi corresponent per tramitar la comanda.
  • Si el vostre fill o filla ha estat proposat per a algun recurs de diversitat (SIEI, Grup Horitzó, Projecte Vela o Projecte Rumb), poseu-vos en contacte amb el tutor o tutora abans de comprar els llibres.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>