Viatge fi de cicle a La Rioja

Aquest mes de maig l’alumnat de 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà hem anat de viatge final de curs. Acaba una nova promoció d’alumnat i ho hem volgut celebrar amb un viatge ple de visites que han donat encara més valor al que hem estat estudiant i treballant durant dos anys.

Durant el viatge, hem estat a les 3 subzones de la D.O. La Rioja ( Rioja Alabesa, Rioja Alta i la Rioja Baja) i a més d’haver compartit moments molt divertits, hem visitat cellers impressionants tant per la seva mida, com per la seva tradició, com per la seva professionalitat: López de Heredia, Muga, Dinastia Vivancos y El Fabulista. Hem tastat els seus vins, hem preguntat, hem après i hem entès una manera d’entendre el vi i l’enoturisme que pot, perquè no, inspirar-nos per treballar a casa nostra.

A més a més, hem visitat el museu del vi de Dinastia Vivancos que és impresionant, hem vist l’efecte de les recents glaçades a la vinya, i de tornada, vam estar a una planta de recuperació de subproductes de la refinació de l’oli d’oliva.

Tot una experiència per nosaltres, una vivència viscuda des del coneixement del món del vi. Gràcies a tot l’alumnat per haver estat una companyia de viatge immillorable i tots els que ens han atès durant les visites.