Taller d’eficiència energètica i energia solar fotovoltaica

L’alumnat de 4t d’ESO de les matèries de tecnologia i informàtica, i l’alumnat del CFGM d’olis i vins, han realitzat un taller d’eficiència energètica i energia solar fotovoltaica. Aquest taller és un recurs pedagògic anomenat “Més o menys”, que promou l’Agència comarcal de l’energia i el clima del Consell Comarcal de l’Alt Empordà i és subvencionat per la Diputació de Girona. La dinamització del taller ha estat a càrrec del professorat de la matèria de tecnologia de l’Institut de Llançà.

L’objectiu del taller d’eficiència energètica i energia solar fotovoltaica és sensibilitzar l’alumnat en la utilització d’energies renovables i comprovar experimentalment l’estalvi i l’eficiència energètica, mitjançant un panell solar fotovoltaic i un comptador d’energia elèctrica. A més a més, l’alumnat de la matèria de tecnologia de 4t d’ESO ha realitzat el càlcul aproximat d’una instal·lació solar fotovoltaica.