Sortida a Terrassa 3r i 4t d’ESO

El passat 27 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO i els de 4t d’ESO que fan l’optativa de Física i Química, van anar al Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya a Terrassa (mNACTEC).

Van visitar el museu, gaudir d’una visita guiada de química o energia i fer tallers de química, engranatges o detecció de partícules.

A les fotografies adjuntes es pot veure que va ser una experiència enriquidora pels alumnes.

Comentaris fets pels alumnes sobre l’excursió:

“Em va agradar molt, la visita va ser molt interessant i l’experiment va ser molt sorprenent. En general, va ser molt divertit” (Amaia Rico 4t B)

“Em va semblar interessant parlar dels àtoms i dels elements químics de la taula periòdica i endinsar-nos més en la part de la química” (Cristina Contreras 4t A)

“Vam poder veure partícules d’una manera relativament fàcil i mai hagués pensat que podria observar protons, partícules beta i alfa” (Cristina Contreras 4t A)

“Vam fer una visita guiada sobre química molt interessant, ja que vam aprendre noves coses que no sabíem abans. També vam fer un experiments al laboratori que ens van cridar molt l’atenció i ens vam quedar impressionats” (Clàudia Porcell 3r A)

“La demo de descàrregues elèctriques ens va impressionar molt a tothom” (Raúl Molina 3r C)