Saló dels oficis

El dijous 24 i divendres 25 de març es celebra la segona edició del Saló dels Oficis al Castell de Sant Ferran de Figueres. Amb el lema “El camí pel teu futur”, l’esdeveniment engloba entitats públiques i privades, centres educatius, estudiants i famílies de l’Alt Empordà amb la finalitat de promoure i donar a conèixer els Oficis i la Formació Professional de la comarca. El Saló, doncs, va destinat a tots aquells alumnes que es troben en situació d’haver d’orientar el seu futur vocacional i professional, posant al seu abast totes les opcions de futur que aquest sector els pot oferir a través d’una experiència vivencial i pràctica.

L’alumnat de 4t d’ESO i hi assistirà presencialment el proper divendres 25 de març.

Podeu trobar informació detallada clicant el següent enllaç: SALÓ DELS OFICIS

El centre hi serem amb el nostre Cicle Formatiu d’Olis i Vins