Recordatori ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el termini per realitzar el tràmit de sol·licitud de beques per alumnat NESE acaba el proper dimecres 20 de setembre de 2023.

Per realitzar el tràmit cal accedir a l’enllaç següent: https://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/ajuts-nee

Aquestes ajudes són convocades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i van destinades a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu.

Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge o trastorn de l’espectre autista.
  • Ajuts i subsidi per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Tot el procés de sol·licitud de la beca es fa a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

Si no es disposa de certificat electrònic, claus electròniques d’administracions públiques o certificat electrònic, un cop emplenat el formulari de sol·licitud s’haurà d’imprimir (en format PDF) i presentar-lo al centre educatiu, on s’estudiarà.

Qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb l’administrativa del centre.

Salutacions,

Institut de Llançà