Inauguració Ruta dels Arbres de Llançà

El dissabte vinent 16 de setembre a les 10.30h a l’Oficina de Turisme del Port de Llançà s’inaugura la ruta “Els arbres de Llançà un museu a l’aire lliure“.

És un projecte en el qual l’alumnat de Llançà ha treballat els arbres del clima Mediterrani des dels diferents àmbits. Es van fer 2 itineraris a Llançà (un al Port i l’altre a la Vila) els quals podeu trobar a la pàgina web del projecte. En aquests hi ha una sèrie d’arbres que estan marcats amb un QR. Quan es llegeix el QR amb el mòbil s’obre un enllaç amb tot el contingut que han creat o cercat des de les diferents àrees els alumnes de l’institut sobre aquella espècie.

Dissabte es farà una ruta per Llançà seguint els codis QR per conèixer els arbres més emblemàtics del nostre poble, els hàbitats interessants com els penya-segats mediterranis i la presència d’espècies invasores.

Us animem a participar! Fins dissabte!