I Fira virtual de la Ciència

La setmana passada el grup de treball Ciència compromesa, format per professorat de ciències de l’Alt Empordà, amb la col·laboració dels Serveis educatius de l’Alt Empordà, vam publicar el site amb els vídeos de la I Fira Virtual de la Ciència. En aquesta pàgina hi podreu trobar els experiments (gravats en vídeo) que els alumnes dels centres participants han fet per la Fira, a més dels guions de les pràctiques per si alguns alumnes ho volen reproduir des de  casa.

Des de l’Institut de  Llançà hi han participat 4 alumnes de Biologia i Geologia de 1r d’ESO A, amb un vídeo anomenat “Un volcà al laboratori” i 4 alumnes de l’assignatura de Física i Química de 2n d’ESO, amb un vídeo que hem titulat “L’aigua màgica que puja”.

Link al site I Fira Virtual de la ciència