Els alumnes de 2ESO participen a la UAP!

Aquest any, per primera vegada, el Teatre Jardí de Figueres acull la UAP!, una cantata protagonitzada pels alumnes dels instituts de les comarques gironines.

Entre els mesos de gener i febrer, coincidint amb el dia de la pau, es celebra una cantata organitzada pels professors de música dels instituts de les comarques gironines. La UAP! es defineix com una cantata de caire solidari, interpretada pels alumnes dels centres de secundària, en què a través del cant es persegueix un objectiu ben ambiciós i lloable: la cançó com un instrument per fomentar la pau. Els beneficis de la cantata van destinats a Intermón Oxfam i a Càrites.

1000 alumnes de secundària s’uniran per cantar en diferents sessions, sota la direcció de Mercè Rigau i Món Bover, la direcció artística de Cràdula Teatre i Emma Bover al prestigiós teatre de Girona.

Una vintena de professors de música de diferents centres de secundàries de les comarques gironines participen en l’organització de la cantata.