Dia Internacional de la Diversitat Cultural

El passat divendres 19 de maig es va celebrar la II Edició del Dia Internacional de la Diversitat Cultural a l’Institut de Llançà. És una experiència que apropa a l’alumnat de l’Aula d’acollida i SIEI, dos dels recursos d’atenció a la diversitat del nostre centre. L’alumnat va compartir curiositats i aspectes rellevants dels seus països d’origen i va realitzar un debat al voltant dels valors de la diversitat a través de paraules que ens envolten en el nostre dia dia. A més, l’alumnat va exposar les seves presentacions i va interaccionar jugant al joc de preguntes i respostes sobre els seus països. Per acabar, l’alumnat va compartir un pica-pica amb productes típics de diferents llocs de procedència. Un any més, va ser una experiència molt enriquidora per tots nosaltres!