Convocatòria beques ensenyament postobligatoris

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dia 12 de març es va publicar al BOE l’Extracte de la “Resolució de 10 de marzo de 2022, de la Secretaria de Estado de Educación, por la que se convocan becas de carácter General para el curso 2022-2023, para estudiantes que cursen estudios postobligatorios”, pel vostre coneixement i perquè pugueu fer-la extensiva a l’alumnat del vostre centre.

Pel que fa a la tramitació, els passos a seguir són el següents:

• La sol·licitud es complimentarà mitjançant el formulari accessible per via telemàtica a través de la web www.becaseducacion.gob.es
  • No s’ha d’aportar documentació, doncs les unitats encarregades de la tramitació consultaran i obtindran de l’administració corresponent totes les dades necessàries per verificar que reuneix els requisits generals, acadèmics i econòmics requerits. Només en determinats supòsits molt específics s’haurà d’aportar la documentació concreta que se li especificarà en el formulari.
  • Qui al·legui independència familiar i econòmica haurà de justificar que compte amb mitjans econòmics propis suficients que permetin aquesta independència així com la titularitat o lloguer del seu domicili habitual.
  • Qui demani l’ajuda de residència ho haurà de justificar amb la còpia de contracte de lloguer del pis vigent del curs 2022-2023.
  • En qualsevol moment, la unitat encarregada de la tramitació de les beques podrà requerir la presentació de documentació justificativa relacionada amb la sol·licitud de beca.
  • El termini per presentar la sol·licitud telemàtica comença el dia 30 de març de 2022 i finalitza el dia 12 de maig de 2022 (inclòs).
  • Només es podrà presentar la sol·licitud durant aquest període, encara que l’alumne/a no sàpiga què estudiarà o fins i tot encara no sàpiga si estudiarà o no.

Adjuntem links directes segons la beca a sol·licitar: