Club de lectura

Aquest curs 18/19 a l’Institut hem iniciat un Club de lectura per tots els alumnes del Centre. La nostra finalitat és aconseguir un doble objectiu: D’una banda gaudir amb les lectures i compartir-ne les opinions, sense cap mena de pressió avaluadora, entre el nostre alumnat i, de l’altra, conèixer el nostre alumnat en un àmbit diferent al del grup classe, en un context relaxat i vinculat a l’afició lectora. De moment són 25 alumnes de tots els cursos. El lot dels llibres són proporcionats pel Servei de préstec de les Biblioteques públiques, gràcies a la gestió de la Biblioteca Pere Calders de Llançà.

Aquest dimecres 6 de febrer ja vam fer la segona trobada del club! Va ser un èxit rotund! I ens ho vam passar molt bé parlant dels llibres. La trobada es va acompanyar d’un bon piscolabis.