Certamen Lectura en Veu Alta

L’Institut de Llançà ha participat enguany al XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació, i compta amb el suport de l’Obra Social “la Caixa” i de Biblioteques Públiques de Catalunya.

Aquest certamen té com a objectiu la promoció de la lectura a l’alumnat de tot Catalunya. Hem participat en les categories dels timoners (amb la participació de Soraya Orosco Vidal), en la categoria de corsaris (amb molta participació, ha quedat finalista de l’institut, Salma Sánchez Mata) i en la categoria de tropa de corsaris (amb la participació de Carla Castró Buscató, Alexia Masó Lluch i Alex Molina Vázquez).

Els alumnes han llegit en veu alta de manera individual en la categoria de timoners un  fragment del llibre Estimat monstre de Lluís Prats; en la categoria de corsari, del llibre L’evolució de la Calpurnia Tate de Jacqueline Kelly i de manera col·lectiva en la categoria de tropa de corsaris, Tots estimem l’Emma d’Àngel Burgas.

Tot l’alumnat voluntari ha gaudit d’una bona estona llegint novel·la i ha rebut un llibre i un diploma com a premi per la seva participació.

Enhorabona a totes i tots els participants!