Certamen de Lectura en Veu Alta

Aquest curs 2020-2021 hem participat al XVII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, organitzada pels Serveis Educatius de la Generalitat de Catalunya de l’Alt Empordà.

L’objectiu que ens mou és promocionar la llengua, la cultura catalanes i el gust per la lectura.

Enguany el concurs s’ha celebrat de manera telemàtica. Els participants en la categoria de Corsaris (1r cicle d’ESO) han sigut Jan Baqués, Naiara Noguera i Pol Teixidor (seleccionat). Els participants de la categoria de Tropa de Corsaris han sigut: Xènia Llovet (seleccionada), Gala Losada, Ariel Macias (seleccionat), Rafel Mallol, Àlex Molina i Júlia Mora (seleccionada) i Norah Tunsch.

Tots els alumnes ho han fet molt bé i el veredicte final ha estat molt difícil. Alguns professors han col·laborat cedint-nos els alumnes que haurien hagut d’estar a les aules. Donem les gràcies a alumnes i professors per la  col·laboració i felicitem els alumnes per l’excel·lència, les ganes, l’entusiasme i el nivell mostrat.

Tal com deia Miquel Desclot: A la lectura s’arriba per plaer… Comencem a llegir per plaer, i de fet, seria desitjable que aquest plaer no ens abandonés mai”.

“Amb els llibres per amics, no et faltarà companyia. Cada pàgina pot ser un estel que et fa de guia.” Joana Raspall.

Llegir és un dels plaers que t’endinsa en uns mons imaginaris on tot és possible.