Beques alumnat amb necessitat específica de suport educatiu

Benvolgudes famílies,

Us informem que s’ha iniciat el tràmit de sol·licitud de beques per alumnat NESE, termini del qual serà
obert del 8 de maig al 20 de setembre del 2023. Per realitzar el tràmit cal accedir a l’enllaç següent:

Aquest any a més a més de la beca de reeducació de llenguatge destinat per alumnat que necessiten suport d’un centre exterior, el departament d’educació posa a disposició de les famílies amb alumnat: TEA, altes capacitats, discapacitats intel·lectuals, trastorn específic del llenguatge i trastorn greu de la conducta, una dotació econòmica de 400 euros.

El tràmit per ambdues sol·licituds és el mateix. En el cas de la dotació dels 400 euros serà el centre qui marcarà la casella corresponent. Cal portar impresa la sol·licitud al centre.

Qualsevol dubte restem a la vostra disposició.