El nostre alumnat de l’optativa de Tecnologia i Enginyeria de 1r de batxillerat (Irena de Tena, Arnau Fernández, Neo Musimano, Ainhoa Pérez i Noa González) ha quedat en primera posició a El Gran Concurs del Formigó de la província de Girona. Aquest concurs, organitzat pel Col·legi d’Arquitectes Tècnics de Girona, té com a objectiu promocionar els estudis d’Arquitectura Tècnica entre l’alumnat del batxillerat científic i tecnològic.
El repte consistia a elaborar una proveta de formigó per sotmetre-la posteriorment a una prova de compressió. Els valors obtinguts havien d’estar compresos entre 25 i 30 N/mm². La proveta elaborada pels nostres alumnes va assolir una resistència de 35,85 N/mm², un valor considerat molt alt.
En aquesta edició del concurs hi han participat 29 centres educatius amb un total de 31 provetes i aproximadament 420 alumnes.
Des del nostre centre volem felicitar els guanyadors i les guanyadores, que ara passaran a la fase nacional del concurs, on participaran representants de 32 províncies espanyoles.
Enhorabona i molta sort en el proper repte!

