Pla d’acollida digital famílies i alumnes

Benvolgudes famílies,

Cada dia la nostra societat és més digital i els centres educatius també estan immersos dins de la transformació digital.

L’Institut de Llançà té un pla d’Estratègia Digital de Centre (EDC) on hi ha el recull totes les accions que es realitzen en el centre per a aconseguir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre educatiu.

Aquest document complet es pot consultar a la pàgina web del centre a:

Us adjuntem la informació important sobre les eines i recursos digitals dels quals disposem al centre per tal de facilitar la vostra relació amb el centre i amb el professorat.

En aquest document podreu trobar de forma enllaçada tot allò que necessitareu a nivell digital per poder-vos comunicar i altres.

1. Sara Malo Cerrato

Bona tarda, el link de l’estratègia digital de centre dona error en obrir-lo.

Salutacions,

Sara.

2. Jose Maria Alvarez Rodriguez

Estoy intentando registrarme en la pagina del instituto,y una vez puestos todos los datos que me pide ,me dice (Us heu subscrit correctament. Consulteu la bústia de correu i confirmeu la vostra subscripció. Si d’aquí a uns minuts no no heu vist encara el correu electrònic, comproveu la carpeta de correu brossa.),lo hago pero en mi correo no figura notificación alguna en ningún sitio.

1. Coordinació web Autor de l'article

Bona tarda,
      Ho he revisat el seu correu i ens consta com a subscrit. Avui mateix hauria d’haver rebut dos correus electrònics amb dos notícies que s’han penjat a la web. Ho heu rebut?
      Salutacions,
      Institut de Llançà