Nova actualització carpetes amb la feina per a l’alumnat

Benvolgudes famílies,

hem tornat a actualitzar les carpetes amb la feina per a l’alumnat afegint més tasques a fer durant aquests dies de confinament anteriors a la Setmana Santa.

Tot i que aquestes feines no són avaluables,  sí són molt recomanables atès que pretenen contribuir al desenvolupament de l’autonomia personal (gestió del temps, autoregulació, presa de decisions…) i ser significatives per a l’aprenentatge. En general, es tracta d’ d’activitats de cerca d’informació, d’indagació, de lectura, culturals, artístiques.

Cal tenir en compte que el treball habitual a classe, amb interacció entre alumnes i docents, és difícilment substituïble per un treball equivalent a casa. Amb tot, alguns docents estan treballant amb aules virtuals o eines similars. D’altres han proporcionat feina que l’alumnat pot fer autònomament amb consultes telemàtiques.

Equip directiu

1r ESO