Jornada dels Cicles Formatius de l’Alt Empordà

1123 alumnes, 51 grups i 15 centres a la V Jornada de Difusió dels Cicles Formatius de l’Alt Empordà.

L’alumnat de l’Institut de Llançà de 4t d’ESO també hi participa.

Aquest divendres, 19.03.21, els alumnes i les alumnes de 4ESO que tenen interès per fer un CFGM el pròxim curs escolar han assistit a la V jornada de difusió dels CFGM i CFGS de l’Alt Empordà de manera virtual.

Mitjançant el següent enllaç: https://sites.google.com/xtec.cat/cfgm-alt-emporda/v-jornada-2021-virtual els i les estudiants de l’institut han pogut seguir l’explicació dels diferents propostes formatives del règim general, dual i especial dels CFGM i CFGS de la comarca. A més, també han tingut la possibilitat de formular preguntes concretes sobre qualsevol dels estudis presentats i se’ls respondrà per correu electrònic.

I si cal una explicació més directe, la jornada de difusió dels CFGM i CFGS es culmina els dies 24 i 25 de març en què els representants dels estudis corresponents respondran a totes les preguntes formulades per l’alumnat mitjançat connexió meet.

Una gran iniciativa de difusió! Moltes gràcies per l’organització!