Eleccions al Consell Escolar

Dilluns va començar el procés per a la renovació parcial del Consell Escolar de tots els centres de Catalunya.

Al nostre institut cal renovar un membre del sector de mares i pares, dos membres del sector alumnat, un membre del PAS (Personal d’administració i serveis) i tres membres del sector professorat.

Us informem que trobareu les llistes del cens al vestíbul principal de l’institut i us demanem que comproveu que siguin correctes; en el cas que detecteu algun error, podeu presentar una reclamació.

Us animem també a presentar les vostres candidatures i a participar en les votacions.

Les persones interessades en ser candidat/a, podeu demanar un model de sol·licitud a Consergeria i entregar-lo omplert abans del dia 16 de novembre a Secretaria.

La publicació dels candidats o candidates es farà abans del dia 20 de novembre.

Les votacions tindran lloc el dia 28 de novembre:

Sector pares i mares de 13h a 15h i de 16h a 19h.

Sector alumnat de 13.45h a 14.45h.

El nou Consell Escolar es constituirà el 18 de desembre a les 15.15h.

Entre altres les funcions del Consell Escolar són les següents:

• Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions. Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre.
  • Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.