Dones i Nenes en la Ciència

Coincidint amb el “Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència” (11 de febrer), el departament de ciències i tecnologia de l’Institut de Llançà va proposar a l’alumnat d’ESO i Batxillerat l’elaboració de pòsters digitals on es fes palesa l’aportació de les dones en ciència i en tecnologia al llarg de la història de la humanitat. Els alumnes han respost creant una gran quantitat de resums on hi havia una  breu biografia i  l’aportació que han fet un nombre important d’aquestes dones en diversos camps de la ciència i la tecnologia. L’aportació ha estat gran i variada, i aquí en teniu una selecció d’alguns dels pòsters que han preparat els alumnes i que formaven part de l’exposició que es feu  al centre durant vàries setmanes.